4/10
·504 syf.··
2020 2. kitabı
Kitabı okumam 1 ay sürdü açıkçası okurken çok yoruldum ve sıkıldım ,okumak için okudum da diyebiliriz .Herhangi bi merak ve heyecan hissetirmedi bana ayrıca kullanılan dil ve ifadeler çok anlamsizdi.Kısacası o mistik havayı okurken bulamadım.Elbette seveni de vardır her kitapta olduğu gibi;fakat durum bende böyle olmadı neyazikki
Soluksuz Kalan KasabaKenneth J. Harvey · Sonsuz Kitabevi · 2012283 okunma
·
149 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.