·628 syf.····Okunma: 01 Mart 2020 10:46 Kitabı kısa süre içinde okudum. Akıcı bir uslubla yazılmış. O dönemde yaşananlar beni bir kere daha utandırdı. İnsanların yaşadıklarıkları ve kendilerini bir başına hissetmeleri gerçekten çok üzücü. Söylenecek çok şey var aslında. Umarım böyle katliamlar bir daha yeryüzünde yaşanmaz. Vicdanlı toplumların çoğalması ve din, dil, ırk yüzünden insanların hiç ölmemesi dileği ile...