10/10
·68 syf.··
Beğendi
·
2020 25. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 29 Şubat 2020 01:22
Kitabı ben çok beğendim. Kitap çok. ince olduğu için bir günde. bitirdim ve şubat ayının okuduğum son kitabıydı. kendisi neyse kitabın konusu. bir kadın adama bir mektup yazıyor ve bizde kadının düşünceleri ile yazılmış mektubu okuyoruz, Stefan Zweig kadının düşüncelerini çok güzel anlatmış ben beğendim tavsiye ederim
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,9bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.