·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mart 2020 11:04 Yazarı Sancaktar serisi ile sevdim ve bu kitabı da yine çok başarılıydı.
Baştan sona aksiyon ve gizem ile hep bir sonra ki sayfayı çevirip “acaba ne olacak” diye diye kitabın nasıl bittiğini anlamadım.
Aşkı ; polisiye , gizem ile çok güzel harmanlamış...
Sancaktar serisinden Mehmet ve Esmerinde yer alması ayrıca çok keyif verdi .
Konuya kısaca değineyim :
Savcı Güçer’in yan dairesinde bir genç kadın öldürülür ve kadını son gören kişi Güçerdir..
Yan dairenin sahibi ise başarılı gazeteci Zeynep tir.
O gece sabaha kadar çalışmış ve eve sabah 10 sularında dönmüştür.
İçeri girer ve yatak odasında , yatağında bir kadının cesetti ile karşılaşır.
İşin ilginci Zeynep kadını tanımıyordur !
olaylar bundan sonra karışır :)
-Katil geride iz bırakmamış ve tüm deliller yok edilmiştir.
-Savcı zan altında kalır
-Kurban kimdir ve nasıl başkasının dairesine elini kolunu sallaya sallaya rahat girebilmiştir.
-Asıl hedef kimdir? Savcı mı , gazeteci mi?
-Yoksa işin içinde bambaşka olaylar mı vardır
-Geçmişin kapıları aralandığı da neler olacak neler ...
-Olayların içinde yaşanan /yaşanamayan aşk
Bir çok soru beraberinde harika bir kurgu.
Sonuna kadar katil kim diye düşünüp duruyorsunuz ancak hiç tahmin edilmeyen bir hikaye ve katil çıkıyor ortaya ..
Ben çok beğendim ve yine severek bir Meral Kır kitabı daha bitmiş oldu.
Kesinlikle tavsiye ediyorum:)