Üzücü
3/10
·664 syf.··
2020 40. kitabı
Çok kötü Öneri üzerine aldığım duygu bekir ve ali birde köle var. Keşke almasaydım aldım ama keşke okumasaydım dedim. Sevenler olabilir belki ama ben beğenmedim.sürekli cinsellik cinsellik baydı.çabuk ilerliyor olması ( gerçi atlaya atlaya okudum)fena değil:)) En üzücü nokta ise kitabı daha sonralarda orta ve lise gurubu öğrencilerin elinde görmüş olmam çok yazık:((
1000Kitap
DuyguIşıl Parlakyıldız (Işılca) · İndigo Yayınevi · 20151,264 okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.