Çok kötü
Öneri üzerine aldığım duygu bekir ve ali birde köle var. Keşke almasaydım aldım ama keşke okumasaydım dedim. Sevenler olabilir belki ama ben beğenmedim.sürekli cinsellik cinsellik baydı.çabuk ilerliyor olması ( gerçi atlaya atlaya okudum)fena değil:))
En üzücü nokta ise kitabı daha sonralarda orta ve lise gurubu öğrencilerin elinde görmüş olmam çok yazık:((