·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2008 11:42 Kitap Bosna savaşını tüm çıplaklığı ile anlatıyor. Savaşı sanki yaşadığımı hissettim. İnsan hafızası neleri unutmaya programlanmış ne acıları kabul etmek zorunda kalıyorsunuz çok şaşırtıcı gerçekten. Özellikle kadınlar ve çocuklar savaşın asıl karanlık yüzünü yaşıyorlar.