8/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2019 2. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 16 Ekim 2019 17:50
Okuması çok zor bir kitaptı.Yazarın okuduğum ilk kitabı.İlk başlarda bu kitap biter mi deyip tekrar tekrar başa döndüm.Soyağacına kaç defa baktığımı hatırlamıyorum bile.Sonrasında karakterler öyle bir yerleşiyor ki soyağacına bakma ihtiyacı hissetmiyorsunuz demeyim de bu kez teyit etmek için ara ara bakıyorsunuz Aralardaki monotonluktan sıkıldığımı da itiraf etmeliyim.Genel anlamda karakterler, olaylar, tasvir edilen bölge zihnimde öyle bir yerleşmiş ki kitap bittiğinde rahatlamayla beraber bir boşluğa düştüm.Hem şükür bitti deyip hem üzülmek, çok ilginçti.Diğer kitaplarını da okumak isterim.
Yüzyıllık YalnızlıkGabriel Garcia Marquez · Can Yayınları · 202546,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.