10/10
·168 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 03 Mart 2020 00:03
Başladığım her kitabın önce arkasındaki yazıyı okur, ondan sonra kitabı okumaya başlarım . Arkada yazılan her bir cümle kitabın diğer sayfalarını okurken aklıma gelir . “Gülüşünüzün yanına biraz da keder koyun, okurken biraz ondan alacaksınız,biraz bundan “ bu cümle kitabı okuduğum süre zarfında yüzümde tam anlamıyla şekil buldu diyebilirim. Benim gözümde asıl anlatılan 19 insan, 19 yaşanmışlık, 19 yaşanmamışlıktı. Şermin Hanım bunu kalemiyle öyle güzel işlemiş ki.. Ömer’in ve Fehime Hala’nın hikayesi , Şermin Hanım’ın ise eşi için yazdığı bölüm beni en çok etkileyen yerlerdi..
Göçüp Gidenler KoleksiyoncusuŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202413,2bin okunma
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.