·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2020 07:52 Çok güzel bir kitaptı. Açıkçası eski bir kitap olmasına rağmen çoğu konuda ufkumu açtı diyebilirim. Sonuçta rahmetli Carl Sagan'ın bir eseri. Okurken belgesel ile eş zamanlı gitmenizi öneririm, daha akılda kalıcı olur.