·204 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Şubat 2016 00:00 Okuduğum ilk Orhan Pamuk kitabıydı ve sayfalar geçtikçe konu bana çok basit ve bu kadar uzatılmasına gerek olmadığını düşünüyordum lakin de öleydi son 15-20 sayfada bizi güzel sürprizler bekliyor ama genede pek beğenemedim :D