8/10
·160 syf.··
2020 1. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2020 20:05
Çoook tatlı, çok eğlenceli bir kitaptı bizimkisi bir ah hikayesi. Bitirdiğimde keşke daha uzun olsaydı dedim. Ve kısacık bir kitap olmasına rağmen zengin bir olay örgüsüne sahipti. Ayrıca değişik bir yazım dili vardı yazarın. Başkarakterlerimiz çok sevimliydi. Kitabı okurken kendimi bir Türk filmi izliyormuşum gibi hissettim. Zaten yazar, senaristlikte yapıyormuş. Kısacası kitabı herkese öneririm. Okuyun, eğlenin...
Bizimkisi Bir Ah HikayesiSeçil Çömlekçi · Maya Kitap · 2019129 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.