10/10
·292 syf.··
Beğendi
·
2020 12. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Mart 2020 19:07
Okurken çok etkilendiğim kitaplardan..İnsanları nesne olarak gördüğümüzde kendi duygumuza aslında özümüze ihanet ettiğimizi, bunun sonucunda da sürekli kendimizi haklı çıkarmak için başkalarını suçlamaya,çirkinleştirmeye, küçük görmeye başlayarak kalbimizi savaş halinde tutup yaşadığımızı söylüyor.. bunun dışına çıkmak için de adım adım öneriler sunuyor.. kalbimizi barış içinde tutmaya niyet edelim..ne güzel cümle ama.
Barışın AnatomisiAydın Arıtan · Arıtan Yayınevi · 2015102 okunma
·
167 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.