Kahraman bakış açısıyla yazılmış ve bir karakter anlatılmaya çalışılmıştır. Kitapta ana kahraman kendi hayatına adeta yabancı kalmıştır. Kendisini bu hayata ait hissetmeyen ve duyguları yalnızca fiziksel durumlar sonucu ortaya çıkan biridir. Ancak ana kahraman kötü biri değildir. Sadece hırsları olmayan, hayatı geldiği gibi kabul eden ve sorgulamayan biridir. Farklı bir kişiliği bizlere tanıtan bu kitabın beni çok fazla etkilediğini söylemem ama bir solukta bitirilebilecek farklı bir türden kitap olduğunu da söyleyebilirim.