·464 syf.····Okunma: 04 Mart 2020 13:49 Bir kitap nasıl bu kadar sıkıcı yazılabilir gerçekten inanamıyorum. Aynı isimleri taşıyan bir sürü kişi, cinsellikle dolu saçma hikayeler, bağlantısız olaylar... Offf gerçekten bu kitabı okuduğuma pişmanım. Resmen 160 tan sonrasını göz gezdirerek okudum ama ona bile pişmanım. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.