Çok sevdiğim yazarın beğenmediğim ender eserlerinden birisi. 8 tane hikayeden oluşuyor ama 5 tanesi hayal kırıklığı yarattı bende. Takırdayan dişler, yagmur mevsimi ve dogru numara hikayeleri okummaya değer. Hatta lastik papuçlar da idare eder. Digerlerini okumadan geçseniz de birşey kaybetmezsiniz