·266 syf.····Okunma: 04 Mart 2020 21:55 1984 okumuş birisi olarak çok hoşuma gittiğini söyleyemem. 1984'ün sonu buna kıyasla daha mantıklı bitti diye düşünüyorum. Sonu biraz, hatta bayağı, havada kalmış hissi uyandırdı bende.
Ama yine de distopya kitaplarını seviyorum.