·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Şubat 2016 00:00 Mizahi bir dille anlatılan Dostoyevski'nin bu eseri bir çırpıda okunuyor. Kitabın sonu tahmin ettiğim gibi oldu. Öyle ki kitabı elimden bırakamadım. Dostoyevski seven biriyseniz okuduğunuza pişman olmayacağınız güzel ve sürükleyici bir kitap.