Zihnim 3.0, beden 1
10/10
·720 syf.··
Beğendi
·
2020 9. kitabı
Bilim ve teknolojinin kurani kerimi gibi kitap. Bilim ve teknoloji uzerine yazilan cogu kitap yillar sonra gecerliligini yitirmek zorundadir ama bu kitabin kiymetli eserler rafindaki omru-en azindan benim kitapligimda- uzun olacak gibi. Kitabi okurken tvde bir habere denk gelmistim. 20 yil icinde 150 yil yasam omrune ulasacak teknoloji hayata gececek diyordu. Yine kitabi okurken 20 yildir yenilmeyen fener yenildi. Bir gun yenilecek miydi? Suphesiz... Sunu demek istiyorum; dusundugumuz her sey gercektir aslinda. Ve isik hizindan da hizlidir dusunce. Yazar abimizin derdi babasi... Babasini hayata tekrar dondurmek istiyor ve cok ozledigi asikar. ve bunu allahin cennet ve cehenneminde hasret gidermek yerine aslinda gunumuz sartlarinda gelisen(hizlaaaaa) teknoloji yardimiyla gerceklestirme gayesinde. Ki bu gayesinde somut adimlar atiyor(para para para) Abimizi bu yonden anliyor ve takdir ediyorum. Allam benden al ona ver derim kedim icin. Maalesef olum demode bir enerji bicimi ve evrim biyolojik olarak yakin gelecekte olmasa bile orta ve uzun vadede omrunu tamamlayacak gibi gorunuyor. Kitap ilham verici. Yukarlarda bir yerlerde inceleyen bir arkadas konus basliklarini vermis. Alt yapisi olmayan adam icin sikici ve ne diyo lan bu degisik tadini almasi olasi. Ama beyaz tavsani takip eden alice'in aklinda tutmayi birakmadigi ogut olan 6 imkansiz seyi ayni anda dusunmeyi dustur ve felsefe edinmis insanlar icin muhtesem bir eser. ama
Bilim
İnsanlık 2.0Ray Kurzweil · Alfa Yayınları · 2016284 okunma
·
660 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bu kitabı çok sıkışık olduğum bi dönemde okumuştum ( ondan bitirememiştim ). Ama kitabı çok beğenmiştim. Adamın gelecek hakkında yaptığı öngörülerin %85 i tutmuş. Bu kitap da da bazılarına şahit oluyor insan. Kitapda insanın ve gelecekteki teknoloji ile entegre olmuş insanın evrim sürecini güzel analiz etmiş. Beyin çalışma mantığını ve onun elektronik bi simülasyonu yapmak için yapılan uğraşları anlattığı How to Create a Mind kitabı da güzel. Ama bu insanlık 2.0 dan daha teknik.
Neo Konstantin
Gönderi Sahibi
Yav sakin daha okumadan begenmek de ne biliyim🙃