Dünyanın ve insanların nasıl da her dönem aynı olduğunu, iyilik ve kötülüğün içimizde her daim var olduğunu ve hangisinin kazanacağına bizim karar verdiğimizi çok güzel anlatan bir kitap.
Yazar dönemin ayrıntılarını her olayda öyle güzel betimliyor ki, hikaye bittiğinde onları yaşamış gibi hissettiriyor.
Baş karakter Zehranın kalbi insaniyete yaklaştıkça sizin de kalbiniz bir miktar hüzünle dolacak.