·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Kasım 2019 11:34 Hani bir söz var ya, "güneşi esirgemiyor sa gökyüzü birileri bugünlerin bedelini ödediği içindir" o bedeli ödeyen insanların hikayesini merak edenler için bu kitap buyursunlar alsınlar okusunlar.Tamamen gerçek hikayelerden oluşan bu kitap,aslında bizi hiç tanımayan insanlarının bizlerin canına,malına ve namusuna nasıl kendilerininmiş gibi sahip çıktılarını ve bu aşamada bizim için millet için,çektikleri zorlukları okuyunca insan kendini ister istemez bu insanlara karşı bir minnet duygusu içinde buluyor.