Puan vermedi·232 syf.··
2020 30. kitabı
Kitap güzeldi. Fakat biraz korkunçtu . Bence 13 yaşından küçüklerin okumaması lazım. Korkabilirler. Onun dışında çizimleri gayet güzeldi. Kitap isminide gullerden almış. Gul dediğimiz şeylerde insanla beslenen yaratıklar. Mangalara yeni başlayacaksanız DEATH NOTE daha uygun. Keyifli okumalar...
Tokyo Gul 1. CiltSui Ishida · Gerekli Şeyler · 20151,847 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.