Ayt sınav sürecinde az sayfalı ve Türk eserlerine yöneldiğimden dolayı okumaya başladığım eserdir.
Ülkemizin doğal güzelliklerini ve çevre insanlarını anlatmakta daha usta biri yoktur heralde edebiyatımızda.
Bu kitabda çevre tasviri ve eski yiğit insanların varlığı eski birlik ve beraberliğin eski sevdaların güzelliğini anlatır.
Mutlaka Yaşar Kemal den bu eseri okuyun.