·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2020 12:34 Merhaba. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum ki Ahmet Ümit kitaplarını okumaya iyiki bu kitapla başlamamışım. Patasana ile başladım ve o gerçekten çok güzeldi benim için. Bu kitabın yorumuna dönecek olursak, polisiye bir roman. Başkomiser Nevzat Bey'in ekip arkadaşlarıyla birlikte "körebe" adındaki seri katini
çalışıyor olmaları anlatılmış. Konusu çok beklediğim kadar ilgi çekici gelmedi. Sıradan ve daha önce benzeriyle karşılaşmış olabileceğimiz bir durumdu. Okurken akıcı olmasına rağmen bazı cümlelerin fazla ayrıntıya girerek uzatılmış olması belli bir yere kadar okumamı zorlaştırdı. Ama inat ettim ve bitirdim. Finali de tahmin ettiğim gibi pek cazip gelmedi bana. Son raddede çünkü belli oluyor zaten artık kim olduğu. Kısaca sonlandıracak olursam, çok övüldüğü için merak edip aldığım bu kitap beni doyurmadı diyebilirim. Bu kişiye göre değilebilir, bir şans verip okumak isterseniz karar sizin.