10/10
·276 syf.··
Beğendi
·
2015 1. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 08 Aralık 2015 00:00
Harika bir kitaptı. Sanki kendinizi orada hissediyordunuz. Kitabı okurken hafif gerilmiştim. Biraz ürkütücüydü. Olacakları merak edip kafanızda çeşitli korkunç senaryolar yazacağınız kitaplardan biri. Kitapta olacak olayları tahmin edemezsiniz. Gerçekten sizi içine çeken bir kitap, ben elimden bırakamamıştım. Mutlaka okumanızı tavsiye ederim.
Buz Gibi SoğukTess Gerritsen · Doğan Kitap · 20124,238 okunma
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.