·432 syf.····Okunma: 19 Şubat 2016 13:15 Kitabın içine girildiğinde motosiklet yolculuğu sırasında derin felsefik iç konuşmalar oldukça keyifli. Bir yandan oğlu ile çıktığı motosiklet gezisini anlatırken bir yandan değer sorgulamalarını yapıyor. Fakat felsefik terimler ve kişilere çok fazla hakim olunmadığında yada terimlerin ayrı bir araştırması yapılmadığında akıcılığın devam ettirilmesi ve anlatılanların iyi kavranabilmesi oldukça güç bir duruma gelebiliyor. Felsefeye hiç ilgisi olmayan bir kişi, kitabın çok fazla terim kalabalığı içerisinde olduğu hissine kapılabilir. Diğer taraftan, yapılan değer sorgulamalarından kendi payımıza çok güzel çıkarımlar yapabileceğimiz bir kitap olduğunu düşünüyorum.