10/10
·330 syf.··
Beğendi
·
2020 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 10 Mart 2020 23:51
·
Az önce bitirdim kitabı ve hemen incelemeye koyuldum ama sağlıklı bir durumda değilim. Yıkıldım resmen kitap bittiğinde. Açık açık da söylüyorum bunu söylemekten de utanacak, sıkılacak değilim hüngür hüngür ağladım ve hala da ağlıyorum. Etkisinden çıkamadım belli bir süre de çıkamayacağımdan eminim. Kısa bir boşluk vermek istiyorum kendime gerçekten bu kitabın etkisini üzerimden atmam gerektiğini hissediyorum. ABARTMIYORUM. Kitabın her cümlesi sanki aklıma kazınmış gibi hissediyorum. Öyle bir kitapla karşılaştım ki yazarın diğer okuduğum bütün kitaplarını yıkıp ilk sıraya yerleşmiş durumda.O tadı, güzelliği, akıcılığı, çekiciliği ve sonunu getiremeyeceğim bir çok özelliği var bu kitabın. Yapılan yorumlardan, incelemelerden, satışından ne kadar değerli bir kitap olduğunu biliyorsunuzdur o yüzden bu konuda bir şey söylemek bana düşmez. Size sadece söyleyeceğim benim gibi geç kalmadan bu kitabı okumanız. ‘İyi seyirler’
Kardeşimin HikayesiZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2019126,6bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.