.
Kitapların da insanlar gibi sevimlisi var, iticisi var. Bazı kitaplara ısınamam şahsen, bunun kitabın iyi yada kötü olması ile direkt bağlantısı yoktur. Kimi kitaplar soğuktur. Yapacak bir şey yok. Bu kitap ise öyle değil. Sevimli ve sempatik bir kitap ile karşı karşıyayız.
Kitap Halil beyin hayatını özetliyor haliyle yer yer Osmanl ve Türkiye tarihine dair güzel anektodlar da sunuyor. Halil hocanın Osmanlı tarihine katkısını, batılıların gözünde değiştirdiği algıyı okurken gurur duydum. Azmi ve çalışkanlığı karşısında ise şaşırdım. Şahsen bu duyguyu Fuat Sezginin hayatını okurken de hissetmiştim. Her ikisi de büyük hocalar.
Okuyun, okutun kaliteli ve sempatik bir kitap.
Fuat Sezgin#54950255
Diğer Nehir Söyleşisi İncelemelerime Göz Atmak İçin ↓
#171488699#119370594#84378880
Etimoloji İçerikli Youtube Sayfamıza Göz Atmak İçin ↓
youtube.com/channel/UCf5PEm...