Anlaşılabilir ifadeleri ve genel bilgileri ile güzel bir kitap. Detaya girmeden gerekli ön çalışma ve bilgileri vermiş. Bu şekilde yazabilmek için konuyu iyi bilmek gerekiyor. Yazar edebi bir yazar olmadığını belirtmesine rağmen izlenimleri ile birlikte duygusal bir çalışma olmuş. Sonda yer alan fotoğraf ve çizimleri okumadan önce gözden geçirmekte fayda var. Başlar daha ilgi çekici ve etkileyici. Sonlara doğru birkaç dizgi hatası okumayı engellemiyor. Boş bir günde bitirilebilecek kadar kolay okunuyor. Bilmediğim (bilmem gereken) çok şey öğrendim. Geçmiş ve gelecek adına okunması gereken bir kitap.