Puan vermedi·124 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2020 21:30 Dünyadan ve insanlardan umudunu kesmiş bir adam tek başına ormanda yaşamayı kurtuluş olarak görür kendisi çok başarılı biridir. Başarısını başarısızlık olarak görür bisikletten düşünce her şeyi sorgular - kitabı ilgi çekici kılan kanımca bu yöndür - ormanda yaşamaya başlar. Bu bir çıkışsızlık mıdır? Orman da tek başına kalabilecek midir? Hiç kuşkusuz. Peki hiç ziyaretçileri olmayacak mıdır? Onların hikayelerini de dinleyeceğiz. Takas ekonomisini tekrar devreye sokmasını da. Ne diyebilirim okuması keyifli bir kitaptı. Şimdi öğrendiğime göre devam kitabı da çıkmış üstelik adı: 'Bildiğimiz Dünyanın Sonu'