Puan vermedi·408 syf.··
2020 4. kitabı
Irvın yalom un hayatını, kitaplarını yazarken nerden ilham aldığını, nasıl yazdığı konusunu ayrıntı ayrıntı anlatan bir kitap. Diktatör bi anne ve pasif bi babaya sahip olmanın karmaşasını yaşamış. Kendi ırkından, kendi inancından olmayan insanların arasında yaşamak zorunda kalmış. "Siyahilerin mahallesinde ki tek beyaz çocuk, Hristiyanların dünyasındaki tek yahudi" diye tanımlamış kitapta kendini. Ait olmadığı yerde var olma çabaları.. Ayrıca yazar da müthiş bi ölüm korkusu var. Çok insani bi duygu olsa da, kendini bu denli yetiştirmiş biri de olsan, bunu yenmek için yollar da denesen yetmiyor demekki. Kitabın başında anlattığı çocukluğunu gençliğini keyifle okudum. Analizleri, duygularını açıkça ifade edişi, endişeleri, tahlilleri çook güzeldi. Kitaplarını yazma serüvenlerine gelince biraz sıkıldım ve kitap elimde sürünmüş olsa da nihayetinde bitirdim :)
Bir Psikiyatristin AnılarıIrvin D. Yalom · Pegasus Yayınevi · 20174,878 okunma
·
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.