daha once okudugum hicbir kitaba benzemeyen bir kitapti. atmosfer o kadar karanlik ama bir o kadar da merak doluydu ki kitabin nasil bittigini anlayamadim. korkuyu parmak uclarima kadar hissettim. sonu biraz yarim kalmis gibi gelse de, gercekten begendigim bir kitap oldu. siddetle onerecegim bir yapit degil ama korku turunu seviyorsaniz kesinlikle onerecegim bir kitap. shirley jackson'un kalemine hayran kaldim; kesinlikle bu yazarin bir eseri daha en kisa zamanda elime gececek. Tepedeki Ev
Tepedeki EvShirley Jackson · Siren Yayınları · 20171,259 okunma