Beni en etkileyen kitaplardan bir tanesi oldu. Aslında bir gün kalkıp böcek olmamıza gerek yok. Her gün aynada ne görüyorsak, o iki göz kendine ne diyerek bakıyorsa biz tamda oyuz. Gregor Samsa'nın tek bir hareketle ezilmediğine șükrettiği bir yașamı var. Ya bizim ?