·159 syf.····Okunma: 13 Mart 2020 22:48 Beklediğimden farklı bir kitaptı , yer yer gözleriniz doluyor diyorlar ama benim kadar aşırı duygusal insanı bile duygulandıran bir yer göremedm ara ara komik yerler var ama daha çok liseli kitabı gibi olmuş . Devamı gelir gibi yarıda kaldı . 2.kitap eğer annelik serüvenini anlatırsa ilgimi çekebilir ama bu kitap beni cezbetmedi.