Hasret kalmadığımız șeyin nankörü olmak zorunda mıyız ? Göğü gökdelenlerle delen adamlarız biz, biz kendimizi hapseden tek canlıyız hatta. Eski olan șeyleri neden böyle seviyoruz sizce ? Hemde hiç modern olmamalarına rağmen. Çünkü meselenin yenilik adı verdiğimiz, ruhumuzu bizden çalan șey olmadığını biliyoruz. İçimizden biliyoruz tabi yine !