Zaman kaybı olduğunu düşündüğüm bir kitap. Metroda okuyabilirsiniz aslında ben öyle yapmıştım :) zaten çok kısa, meraktan okudum. Konu şöyle bir kadın var artık uyuyamamaya başlıyor, onun psikolojisini anlatan bir kitap. Bana anlatımı fazla basit geldi konu daha iyi işlenebilirdi.