Konusu gayet güzel fakat akıcı bir şekil de okumak imkansız. Orjinalini bozmadan yayınlamışlar, çok fazla eski kelime var. Bazen, ne okuyorum lan ben, dedim. Bundan sonra Payami Safa'nın bir kitabını alacaksam günümüz Türkçesine uyarlanmış halini alacağım. İyi okumalar.