Daha önce okumadığıma binlerce kez pişman olduğum bir kitap daha. Kitapların konusuyla ilgili bilgi vermeyi sevmiyorum. Bunun konusundan da söz etmeyeceğim. Belirtmek istediğim belli noktalar var sadece. Bir kere kahramanlar o kadar güzel anlatılmış ki, onları her sayfa atladıkça yakından tanıyormuş hissine kapıldım. Kahramanların duyguları, ruhsal durumları ve içsel düşünceleri çok iyi ifade edilmiş. Onlarla birlikte belirli bir şeye verecekleri tepkiyi tahmin eder hale geldim. Mekân tarifleri de bir o kadar iyiydi. Gözlerimde kolaylıkla canlandırabildim. Kısacası her bir kahramanla her bir olayı yaşayıp, her bir mekâna gittim ve bitince kendimi terk edilmiş hissettim.