Hayatımda okuduğum ve bana dokunan klasiklerden biriydi yine. Dostoyevski'nin yine hayran bıraktığı bir kitabıydı. Uzundu ama iyi ki uzun yazmış çünkü kitabın bitmesini hiç istemedim. Yazar bu kitapta insanların iç dünyasını öyle güzel betimlemiş ki sanki ben suç işlemişim de o suçun gerilimini ben hissediyorum. Sonu güzel bitti en azından göz yaşlarımı tutamadım. Nefes kesici bir kitaba daha veda ettik, burada noktalıyorum.