Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 14 Mart 2020 23:15 Çırpınıp içinde döndüğüm Dün'ya
Sahiden ne çok çırpınıyoruz meylediyoruz değil mi?
Kitabı mağazada elime aldığımda çok dikkatimi çekti hemen alıp bi yere oturdum ilk 15 sayfasını okudum.
Kitap şiirlerden ve yayımlanan yazılardan oluşuyor. Siir sever misiniz? Sevilmez mi yaa dediğinizi duyar gibiyim.Hele de Şükrü Erbaş üstadımızdan ise...
Yer yer bireysel yer yer toplumsal-sosyal sorunlara değiniyor.O kadar çok sevdim ki satırları altını çizmeden duramadım.Yeri geldi hüzünle yeri geldi sevinçle yaptım bunu.
Sevgi evet sevgi.Ne çok sevmişsiniz.
Içinde yaşadığımız cağı o kadar güzel dile getirmiş ki.Sunu söyleyeyim bu kitapla sorgulamayı öğrendim.Okumayı öyle bildiğimiz okuma değil, çevremi okumayı insanları okumayı şahısları, karekterleri...
Sizde "okumak" ister misiniz?
O zaman kitaptan bir alıntıyla incelememi bitireyim Cann'lar;
Bir gün "sildim pişmanlığı payıma düşen hayattan" dedim.O günden sonra kusurlarımı sevmeyi öğrendim ...(syf.93)
Selametle ...