Ayşe

@kymn
2/10
·224 syf.··
2020 19. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2020 17:57
Merhaba. Kısaca özetlersem , kitap çok enteresan ve sıkıcıydı. İlk kitabı doppler daha da sıkıcıydı. Bu kitapta da zıtlıklar,belirsizlikler,karmaşıklıklar var ama ilkine göre daha okunulabilir bir kitaptı, bence . Ana karakter Doppler'in amacı belli gibi ama,yaptıklarıyla asla örtüşmüyor ve çok fazla fikir değiştirip sırf kendi canı istiyor diye onları yapması hem sinir bozucuydu hem de yaşadığı sonuçlardan dolayı insanı bir nebze üzüyordu. Kıyamet alametleri diyeceğimiz şeylerin olduğunu düşündüğü şeyleri ve kurulu düzenden duydupu rahatsızlığı anlatmaya çalışmış ve ödül de almış, çok ilginç geldi bana bu. İçeriği anlamlı ama anlatıldığı konuyu hiç beğenmedim. Zorla okuduğum bir kitap oldu. Okumak isteyenlere kolay gelsin ...
Bildiğimiz Dünyanın SonuErlend Loe · Yapı Kredi Yayınları · 20242,051 okunma
·
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.