Puan vermedi·516 syf.····Okunma: 16 Mart 2020 09:48 Evet gelelim sadede nasıl anlatsam bilemedim okuduğum ilk orhan pamuk kitabıydı baktığımda nasıl bir hikaye olabilir demiştim şimdi bitince içinde aşk mutluluk hüzün cinsellik ne ararsak bulabilecegimiz duygular var bir ailenin doğuşu ve bitişi bir aşkın başlangıcı ve bitişi kemal ile füsun başlayan bu hikayede yılları sanki gerçekten yaşamış gerçekten onlarla o masada oturup yemek yemiş daha bir çok şeyi onlarla yaşamış gibi hep hissettim herkesin okumasını tavsiye ederim fazla spoiler içermesin incelemem :)