·355 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Şubat 2016 21:25 Yazim dili cok sade ve akici. Bir cocugun dilinden anlatiliyor olmasi kitaba farkindalik katmis. Kitabin sonundaki olay romanin icerigini uzatmis olsa da buyuk bir keyifle okudum. Ozellikle mahkeme bolumleri bir cirpida bitti.