·485 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ocak 2008 00:00 Edebi yönü oldukça zayıf bir kitap. Hiç bir konu tamam olarak işlenmemiş durumda, sadece Ahmet Reşat Beyin hilafete olan bağlılığı hariç. Genel de rahat okunmasının ve akıcı olmasının nedeni, sonucu belli olan bir şeye günlük konuşmalar ve birazda tarih olaylar serpiştirilerek bir kurgu hazırlanmasından kaynaklanmaktadır. Çok etkileyici bir eser diyemem ama Ahmet Reşat Bey in gerçek yaşantısında izler barındıran Osmanlı İmparatorluğunun son günlerini bu kurgu da okumak ilginç olabilir.