·347 syf.····Okunma: 10 Mart 2020 08:05 9.3.20
Bugün bu kitabı bitirdim. O kadar güzeldi ki... O kadar harikaydı ki... Ve o kadar canım yandı ki... Sarah Jio'nun okuduğum tüm kitaplarında bunu hissettim. Her defasında canım yanıp midem kasıldığında 'bir daha okumayıcağım.' dedim. Her kitabın sonunda bizi alt üst ediyor. Böyle güçlü bir yazar. Ama onu okumak gerçekten güzel bir şey. Can yakan satırları bile öyle güzel ki. Gece yarısı sayfa 308'den sonrasını kaldıramadım. Orada bıraktım ve aralıksız yarım saat kedili yastığıma sarılarak sessizce ağladım.
Allah'ım kilometrelerce uzakta, gerçek
olmayan kurgular yazan bir kadın, beni nasıl böyle alt üst edebilir? Nasıl bu kadar derinden hissettirebilir her şeyi? Sonu mutlu sondu ama bu canımı hâlâ yakmadığı anlamına gelmez.
Düşünükçe bile midem kasılıyor.
5/5
Kesinlikle okunmalı.
<4