Konusu ile en sevdiğim kitaplardan biri olmuştur fakat kurgusu konusu kadar mükemmel degildi. Ama sürükleyici olması ve konusu beni fazlasıyla etkiledi. Ki ben bir kitapta mutlaka akıcılık arayan biriyimdir. İki kişinin paralel evrendeki telepatilerini anlatan bir kitaptır. Kurguya değil de konuya bakarım diyorsanız muhteşem bir kitap :)