·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2020 17:20 Öncelikle merhaba ben Ahmet Kerem ben 13 yaşındayım birçok kişi '' bu kitap benim yaşıma göre değil'' gibi saçma hitamlarda bulunuyor aslında doğru HİÇBİR KİTAP HİÇBİR İNSANIN YAŞINA GÖRE DEĞİL ZATEN KİŞİLİĞİNE GÖREDİR o yüzden bu saçmalıklara hiç bulaşmayalım.
Evet açıkçası bu kitap bir insan için dönüm noktası kitabı olabilir çünkü size şoyle bir şey söyleyeyim ben dönem başından bu kitabı okuyana kadar harıl harıl çalışıyordum ta ki bu kitabı okuyana kadar .
Beni önemseyip bu yorumu okuduğunuz için teşekürler.