8/10
·56 syf.··
Beğendi
·
2020 3. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 08 Şubat 2020 22:30
Ya arkadaş bu sefer içimden selamın aleyküm demek geliyor o yüzden hazırsanız diyorum selamın aleykümü. Selamın aleyküm . Neyse ama bu sefer bu kitap benim yaşıma göre. O yüzden herhalde ön yargıyı yok etmeyeceğiz (kitap yaş ilişkisi için) kitap hiç fena değil gayet güzel yani bu kitapta adamın sıkıntısı bence adamın ölümü bir son olarak görmesi ama bence ölüm bir başlangıçtır. Neyse kitap okunabilir ancak size önerim bu kitabı sessiz bir ortamda sakin ve iyi bir zihin ile okuyun . bu kitabıda mesela 10-18 yaş arası hadi bunu da büyükler okumasın :) Beni kala alıp izlediğiniz için çok teşekkürler
MecburiyetStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202175,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.