Dostoyevski bi adamın iç çatışmalarını öyle güzel yansıtmış ki o karakterden hem nefret edip neden bunu yaptın derken hem de hak verebilecek hale geldim. Belki de bir kitabın hiç bu kadar altını çizmemişimdir, her anlamda başucu kitabı olabilecek kalitede ki zaten Dostoyevski yani belli :)