7/10
·832 syf.··
2020 23. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 04 Nisan 2020 23:39
Kitabın ilk 60 sayfasını okudum ve daha ısınamadım. Kitap hakkında fikirleriniz nedir ? Hep böylemi devam ediyor. Yorumlarınızı bekliyorum
Karamazov KardeşlerFyodor Dostoyevski · Timaş Yayınları · 200445,4bin okunma
·
2 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitabı 800.sayfada bırakıp tekrar baştan okumuş biri olarak söyleyebilirim ki, gerçekten güzel. Okumaya devam etmenizi öneririm, okudukça her bir karakterin nasıl farklı ve kendine has özellikleri olduğunu göreceksiniz. Hatta Zweig, Üç Büyük Usta kitabında karakterlerden biri olan Dmitri Karamazov için -tek o karakter için değil tabii ki- "...sosyal ben'lerini, içsel varlıklarının tırtıl hallerini yok ederler, kelebekler gibi ölü biçimlerinden sıyrılıp çıkmak için, yerde sürüneni kanatlandırmak, toprağa bağlı ağırlığı havaya kaldırıp yüceltmek için..." der.
Enes yilmaz
Gönderi Sahibi
Yorumunuz için teşekkür ederim.