ÖLÜM BİR KAZANÇTIR
8/10
·408 syf.··
Beğendi
·
2020 6. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 05 Mart 2020 13:26
Tekrar selamlar beni önemseyip bu yazıyı okuyan insanlar sanırım bu kitap da benim 13 tane yıldan oluşan yaşamımı ve deneyimimi küçümseyen ve bu kitabı bana layık görmeyen insanlar olacak o yüzden hiç erinmeden ''HİÇBİR KİTAP HİÇBİR YAŞA GÖRE DEĞİLDİR ÇÜNKÜ KİTAPLAR KİŞİLİĞE GÖREDİR'' neyse. Şimdi kitap hakkında spoiler vermeyeceğim . Kitap başta bayağı eğlenceli gelmişti ancak bütün herkes bu bizim insana benzeyen tanrıçayı dışlaya dışlaya ana karakteri tamamen DIŞ ettiler yani ilk başta acılı ve sefaletli bir sonsuzluk yaşıyor karakter ancak hayatın diyecektim ancak karakter ölümsüz yani işte ne derseniz öyle işte ona yaptırdığı şeyleri ben kötülük diye değil intikam diye yorumluyorum . ve biliyor musunuz ? ben bu kitabı okuduktan sonra ölmeyi bir üstünlük olarak görüyorum yani anladığım kadarıyla kitabın sonu karakterin hayatının bitmesiyle değil hayallerinin bitmesiyle sonlandı. bunu okuduğunuz için teşşekürler
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.